Zonen:
Talk'n'IT
0
Fejl i profil fejlmeldt 2 gange på 6 mdr. Intet sket.
Publiceret i zonen: Talk'n'IT | 2 kommentarer | 24.05.2011 22:29:14 |

Spøjst nu har jeg 2 gange fejlmeldt, at man ikke kan rette en ændret titel i sin profil. Begge gange er sagen "taget seriøst" og sendt videre af en sød administrationsmedarbejder, og intet sket.

Formoder DIT er ligeglade. Men det føles mærkeligt at have en profil et sted der sejler i den grad, for en organisation der officielt mener de ved noget om IT. Hvorledes ser det ud for jer andre, kan i rette jeres titel? Hvem driver egentligt det her site?

Ovenstående er ihht Spillereglerne nedenfor er selvfølgeligt holdt i en venlig tone, der på ingen måde beskriver det jeg i virkeligheden syntes om fagniveauet og engagementet.

//Thomas

Kommentarer
Lisbeth Zöllner Lisbeth Zöllner, projektkoordinator svarede:
01.06.2011 14:46:23
Hej Thomas
Jeg beklager meget din oplevelse, vi har nogle teknikkere til at se på fejlen, som vil blive rettet snarrest. Titel skal rettes via min side og vil derefter blive opdateret på talk. Der kan dog være noget forsinkelse på. Desværre ser det ud til at denne service pt. ikke køre ordentligt. Du vil høre nærmere når den er løst.
0
 | Spam?

Diskutér kommentar 0
Gæst
Din kommentar:

Indtast dit navn:

Indtast din e-mail:

Vi forbeholder os ret til at slette kommentarer,
der ikke overholder vores regelsæt.
Læs regelsættet

Svar
Thomas Olsen Thomas Olsen, IT Support Manager svarede:
29.07.2011 21:36:53
Hej Lisbeth

Tak for du tog initiativet. Nævn lige at man iøvrigt heller ikke selv kan rette sin adresse hvis man har udenlandsk postnummer. Se evt min rodede medlemsprofil som eksempel.
Man må jo påregne at en del herinde bor i gamle Østdanmark så som Lund, Malmø, Ysted osv.

Mvh
Thomas
0
 | Spam?

Diskutér kommentar 0
Gæst
Din kommentar:

Indtast dit navn:

Indtast din e-mail:

Vi forbeholder os ret til at slette kommentarer,
der ikke overholder vores regelsæt.
Læs regelsættet